Announcements

Home / Announcements
Title학기 중 결석 서류 제출 안내(About What to send to the administration when you're absent)2024-02-06 17:15
Name Level 10
Attachment(Student) Absent Report.docx (10.4KB)

안녕하세요 국제영재아카데미입니다.

곧 2024학년도 봄학기가 시작됩니다.

학기 중 학생이 결석해야하는 상황 발생 시(여행 또는 병원 등),

게시물에 첨부된 파일을 작성하여 학생과 학부모님 서명 후 아래의 메일 주소로 보내주시기 바랍니다.

admin@gpa.ac.kr

이메일로 보내신 후 정확한 처리를 위해 행정실(063-220-2956)로 연락주시기 바랍니다.

 

※ 학생의 결석 정보를 구체적으로 작성해주시기 바랍니다.

ex) Date of Absence : 2월 19일(월) 2교시까지 결석 or 하루 결석 시 "2월 19일(월)" 로 표기 하시면 됩니다.

 

 

감사합니다.

국제영재아카데미 드림.

 

Hello from Global Prodigy Academy.

The Spring 2024 semester will soon begin.

When student needs to be absent during the semester,

Please fill out the file attached to this post, sign it by the student and parent, and send it to the email address below.

 

admin@gpa.ac.kr

After sending the email, please contact the administration office (063-220-2956) for accurate processing.

 

※ Please specify the student's absence information.

ex) Date of Absence : Absent until 2nd period on February 19th (Mon) or "February 19th (Mon)" if you are absent for one day.

Best regard.

Comment
Captcha Code
(Enter the auto register prevention code)